ေသတမ္းစာ essay

သိပ္မၾကာခင္တစ္ရက္က က်ေနာ္အကၽြမ္းတ၀င္ ရွိတဲ့ လက္ေရး နဲ႔ ေရးထားတဲ့ စာအိတ္တစ္လံုး က်ေနာ့္အိမ္ တံခါး ၀ဆီကို မဖိတ္ေခၚဘဲ အလည္ေရာက္လာခဲ့တယ္ေလ။ ထိုစာကို က်ေနာ္ေဖာက္ဖတ္ဖုိ႔ အားမထုတ္ပါ ။ ဖတ္ခ်င္စိတ္လည္းမရွိပါ။ ဒီကမာၻေပၚမွာ က်ေနာ္ မသိေသာ အရာမ်ားစြာရွိပါသည္။ ဒီေတာ့ ဒီစာထဲမွာ ဘာေတြပါသည္ကို သိျခင္းမသိျခင္းသည္ က်ေနာ့္ အတြက္သိပ္ထူးထူးျခားျခားမရွိပါ ။ မသိျခင္းမ်ားစြာထဲမွာ တစ္ခုပုိလာျခင္းသည္ ဘာမ်ားထူးျခားသြားမည္လဲ..... ထိုစာအိပ္ထဲမွာ ၀မ္းသာျခင္းလား ၊ ၀မ္းနည္းျခင္းလား ၊ ေပ်ာ္ရြင္ၾကည္ႏူးျခင္းလား သို႔တည္းမဟုတ္ အမုန္းေတြလား တစ္ခုခုေတာ့ ပါပါသည္ဟု က်ေနာ္ အတက္ေျပာ ႏိုင္ပါသည္။ ဒီအတြက္ စိတ္လႈပ္ရွားမႈ တစ္စံုတစ္ရာျဖင့္ ဒီစာအိတ္ကို ေဖာက္မဖတ္ခ်င္ေတာ့ပါ .... ထို႕ေၾကာင့္မဖတ္ေတာ့ဘူးဟု ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါသည္.....
က်ေနာ္သည္လူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္... လူသားအားလံုးသည္ေသၾကရမည္... ထို႕ေၾကာင့္က်ေနာ္ လည္း ေသရမည္သာျဖစ္ပါသည္။ က်ေနာ္မေသခင္မွာ အားလံုးႏွင့္ သင့္သင့္ ျမတ္ျမတ္ရွိခ်င္သည္ စာထဲမွာဘာေတြပါသည္ထက္ သူႏွင့္က်ေနာ္ျပန္ေတြ႕ေသာေန႔တြင္ လူသားပီသေသာ အျပံဳးတို႔ကို ေႏြးေႏြး ေထြးေထြး ျပံဳးျပခ်င္ပါသည္။ သူတင္မဟုတ္က်ေနာ္ အားလံုးကို ႐ိုး႐ိုးသားသား ျပံဳးျပခ်င္ ပါသည္။ သို႔ေသာ္ က်ေနာ ္တစ္ခါတစ္ခါ မ်က္စိ လွ်မ္းတက္ပါသည္။ လမ္းမွာေတြ႔လို႔ ျပံဳးမျပမိလွ်င္တကယ္မေတြ႔ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ဒီအတြက္အားလံုးကိုေတာင္း ပန္ပါသည္။ ခင္ဗ်ားတို႔ေသလွ်င္ က်ေနာ္လိုက္ပို႔ပါမည္။ ခင္ဗ်ားတို႔ေနာက္ဆံုးခရီး စည္စည္ကားကားဆိုေတာ့ ခင္ဗ်ားေဆြမ်ိဳးေတြ ဂုဏ္ရွိတာေပါ့ ။ က်ေနာ္ေသလွ်င္ေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔ လိုက္မပို႔ ၾကပါႏွင့္ ။ ခင္ဗ်ာ တို႔အလွည့္မွာ က်ေနာ္လိုက္မပို႔ႏိုင္ေတာ့ သည္မွာ အားနာစရာေကာင္းလွပါသည္။ စာအိတ္္ပိုင္ရွင္ကိုေတြ႕လွ်င္ေျပာလိုက္ပါ.......
သူအရင္ေသလွ်င္က်ေနာ္ လိုက္ပို႔မည့္ အေၾကာင္းႏွင့္ လမ္းမွာေတြ႕လွ်င္ႏႈတ္ဆက္မည့္အေၾကာင္း သူ႔စာကို က်ေနာ္ေဖာက္မဖတ္ျဖစ္သည့္ အေၾကာင္းတို႔ကိုေပါ့......က်ေနာ္ေနာက္ဆံုးမွာခဲ့ခ်င္သည္မွာ ဒီေန႔လားမနက္ျဖန္ လား က်ေနာ္ေသပါမည္ သိပ္ေတာ့မေသခ်ာပါ ေသတာေတာ့ေသပါမည္ က်ေနာ္မေသခင္ အာလံုးႏွင့္ သင့္သင့္ ျမတ္ျမတ္ရွိေစခ်င္ခ်င္သည္......

2 ေ၀ဖန္ခဲ့ပါျပီ:

    စိတ္ခ်..သူ ့စာကို ..ကိုေ၀မဖတ္ဘူးဆိုတာေျပာျပလိုက္ပါမယ္..။ ဒါနဲ့ စာအိတ္ပိုင္ရွင္က ကိုေ၀ေတာ့ မဟုတ္ေလာက္ပါဘူးေနာ္..။

     

    ဒါမ်ိဳးေလးေတြက တစ္မ်ိဳးပဲဗ် ...
    တခုခုက်န္ခဲ့သလိုလို ..။